Translate

mandag den 30. november 2015

Juleholdet 2015

Her er årets nok sidste skåle.

Jeg svarer på mail efter tur, da jeg allerede har strikkeglade mennesker på venteliste.

Prisen pr. skål er 225.- plus 49.- i porto.

Dragegrøn med hjerte. - Solgt

Dragegrøn spiral - reserveret.

Ugle lavendel grøn

Ugle grøn blå -  Solgt

To farvet blå - Solgt.

Blå med rød detalje - Solgt

Mat blå - Solgt

Lavendel med hjerte -Solgt

Orange lavendel ugle - Solgt

Dolly med spiral

Lavendel spiral - Solgt

Skålene flyver ud af døren og det kniber med tiden. Så fortvivl ikke hvis jeg ikke svarer på mail straks, men jeg er lidt presset på mit almindelige lønarbejde og dette er jo, desværre, kun min hobby.












2 kommentarer:

  1. Smukke skåle. Har du flere før jul?

    SvarSlet
  2. Hej og tak for din kommentar.

    Jeg håber at kunne nå lidt flere inden jul, men det bliver meget knebent. Så jeg tør ikke love noget.

    SvarSlet